کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

پیوندها

عنوان : زیبایی و جذابیت بدون استفاده از لوازم آرایشی

استفاده از لوازم آرایشی با تکرار زیاد تاثیر منفی روی لطافت پوست دارد و بهتر است از شیوه زیبایی بدون استفاده از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن  بهره ببرید.  لوازم آرایش از انواع متفاوت مواد شیمیایی درست شده اند.

بنابراین وقتی آن ها را روی پوست تان قرار می دهید آیا می دانید پوست تان را چه زجری می دهید؟ بنابراین خانم هایی که آرایش نمی کنند پوست سالم تری دارند، پوست آن ها آزادانه نفس می کشند و چون آن ها از مصرف این مواد خودداری می کنند، از پوست خود بیشتر مراقبت می کنند. به عنوان مثال هر روز پوست شان را تمیز و مرطوب می کنند و زیاد آب می نوشند.
اگر خیلی اصرار دارید که حتما چیزی روی پوست صورت‌تان استفاده کنید سعی کنید کرم ضدآفتابی که ته رنگ مختصری دارد به کار ببرید.  این نکته را از یاد نبرید که حتی بدون آرایش هم باید هر روز از ضدآفتاب استفاده کنید.

اگر قرار است فقط کمی آرایش کنید سعی کنید فقط ایرادهای کلی را برطرف کنید. لکه‌گیری روی پوست صورت با یک کرم ملایم یا یک نوک انگشت از ماسک صورت روی جای آبله کوچکی که دارید کافی است.
لوازم آرایش اضافه خود را دور بریزید. یک میز آرایش خلوت کمتر شما را برای آرایش کردن تحریک می‌کند.
اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرایشی انتخاب کنید فقط یک پودر یا پن‌کیک ساده و یک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌های معتبر را انتخاب کنید.

همان طور که آن ها آن قدر متکی به نفس هستند که بدون کوچک ترین آرایش به هر جا بروند و هر کاری انجام دهند، همان طور هم آن قدر باهوش هستند که خرج اضافی نکنند. بله از آن جا که لوازم آرایشی مصرف نمی کنند، پولی هم برایش نمی پردازند. طبیعی است است که می تواند پول زیادی پس انداز کنند.

مهربان بودن راهی برای نزدیک شدن به یک فرد است. مردم اغلب زنانی را که واقع بین هستند و خود را به جای افراد می گذارند، دوست دارند. این هنری است که همه زن ها از آن بهره نمی برند. این گونه زن ها معمولا قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند. شاید به این دلیل که آن ها زمان کمتری صرف خودشیفتگی می کنند. این موضوعی است که یک فرد آن را مهم تر از صورت زیبای آرایش شده می بیند.

منبع : عمل بینی