کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، زیبایی ، عمل بینی

پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان : راه کارهای تازگی پوست با پیلینگ صورت


یک نوع تقسیم بندی براساس نوع عامل لایه برداری وجود دارد :

1-  پیلینگ شیمیایی :

لایه برداری شیمیایی به معنی تخریب و برداشت کنترل شده لایه هایی ازپوست بواسطه ترکیبات شیمیایی با هدف محو آثار باقیمانده از جوش وآکنه،بثورات جلدی، کک ومک وانواع لکه های پوستی است. پیلینگ بسته به عمق آن از یک روز تا دو هفته به طول می انجامد و پساز دوره پوسته ریزی، پوستی جد ید جایگزین می گردد.عمق پیلینگ به غلظت ماده موثره، تعداد دفعات مصرف ومدت زمانیکه روی پوست می ماند، بستگی دارد. از اینگونه مواد می توان به سالسیلیک اسید، اسید لاکتیک، اسید کربولیک (فنل) اسید تری کلرواستیک، رزور سینول، اسیدرتینوئیک اشاره نمود .

2- پیلینگ مکانیکی یا Dermaberasion:

که طی آن به وسیله وسایل الکترومکانیکی خاصی پوست ساییده می شود و در رفع اسکار های عمیق تر ناشی از آکنه ها کاربرد بیشتری دارد.

3- پیلینگ لیزری :

که در سالهای اخیر صورت می گیرد در حال حاضر از دو نوع لیزر برای لایه برداری استفاده می شود. لیزر دی اکسید کربن، لیزر اربیم یاگ که در این دو نوع لیزر از خواص تبخیر آب ونکروز گرمایی آنها برای لایه برداری پوست استفاده می شود.

منبع : عمل بینی

  • منتو منتو

عنوان : کاشت روشهای مختلف ناخن و پانچ ناخن

داشتن ناخن های زیبا برای هر خانمی از اهمیت بالایی برخوردار است و تزیین ناخن ها به مدلهای گوناگونی از جمله بازسازی و پانچ ناخن صورت میگیرد. زیبایی ناخن‌ها نیز داستان خودش را دارد و بسیار متنوع و پیچیده است. از کاشت ناخن، فرنچ و مانیکور پتیکور و پانچ ناخن گرفته تا لاک و استمپ ناخن. اما پانچ ناخن دست و پا نیز روش جدیدی است که امسال مورد توجه قرار گرفته است بدین صورت که پس از سوراخ کردن ناخن، آویزی را بر روی آنها می‌گذارند که بسته به سلیقه افراد از یک نگین کوچک تا آویزهایی به شکل قلب، ستاره و... با زنجیرهای نازک به ناخن متصل می‌شوند.

خانمها بیشتر از آقایان به ظاهر و زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند و پول و زمان زیادی را صرف نگهداری و زیبا نمودن ناخن‌هایشان می‌کنندو در بسیاری از موارد، ناخن‌ها نشان دهنده عادات شخصی و بهداشتی افرادند.

اما آیا همه آنهایی که از این وسایل استفاده می‌کنند، از خطرات آن باخبرند؟

یک متخصص پوست و مو در خصوص دارا بودن ناخن‌هاى سالم و جذاب مى‌گوید: «شاید مهمترین نکته در خصوص سلامت ناخن زنان خانه‌دار، استفاده نکردن آنها از دستکش حین انجام کارهاى خانه و شست‌وشو باشد.

چون مواد شوینده قوى و کار با اجسام سخت، به راحتى لایه محافظ ناخن را از بین مى‌برند و موجب ترک خوردن آن مى‌شوند، پس بهترست در همه حال، حتى زمان جارو کردن، از یک دستکش محافظ استفاده شود.»

وى ادامه مى‌دهد: سعى کنید حتماً بعد از کار با مواد کثیف، ناخنهایتان را با برس ویژه تمیز کنید. در ضمن براى جلوگیرى از شکننده شدن ناخن در زمان سوهان کشیدن، هیچگاه ناخنها را در دو جهت سوهان نکشید. این متخصص پوست و مو مى‌افزاید: به کودکان خود یاد بدهید نباید از ناخن استفاده ابزارى کرد؛ مثلاً خارج کردن منگنه از درون کاغذ صحیح نیست. چون به شدت به بافت ناخن صدمه مى‌زند.»

منبع : کاشت مو

  • منتو منتو

عنوان : مدل های ترمیم پوست و سالم بودن و زیبایی پوست

تاکید به سلامت و زیبایی پوست برای بسیاری افراد و به خصوص خانم ها بسیار مهم است و هر فردی باید با نکات مربوط به سالم بودن و زیبایی پوست آشنا باشد تا بتواند از پوستی زیبا و شاداب برخوردار باشد.

ماسک ماست : برای تمیز و ضدعفونی کردن پوست خود از ماسک ماست استفاده کنید ، ۱ فنجان ماست و یک چهارم فنجان عسل را باهم مخلوط کرده روی پوست صورت خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه پوست خود را بشویید ، اگر پوست شما خشک است از ماست پر چرب و اگر پوست شما چرب است از ماست کم چرب استفاده کنید این کار باعث تمیز و ضد عفونی شدن پوستتان می گردد.

ماسک زغال اخته : زغال اخته حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ، ویتامین سی و ای می باشد که باعث شادابی و جوانی پوست می شوند به این منظور مقداری روغن زیتون ، عسل و زغال اخته را درون مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس این ماسک را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و بعد با آب بشویید .

می توانید با شستن زیاد باعث خشکی پوست خود شوید، بنابراین روزی یک بار شستن برای بیشتر افراد کافی است. صبح ها صورتتان را با آب ولرم بشویید.برای خشک کردن آن از یک حوله نرم استفاده کنید، صورتتان را نخراشید. در شب، شستشو با یک شوینده یا صابون ملایم به پاک شدن از آلودگی های روز و آرایش کمک می کند. اگر تمرین، یا ورزش می کنید یا کلاس های ورزشی دارید، بعد از آن صورتتان را با شوینده ای ملایم بشویید.عرق می تواند منافذ پوست را مسدود کند و آکنه را بدتر کند.
با صوت آرایش شده به بستر نروید.

وقتی خسته اید، فکر اینکه بدون شستن صورت به بستر بروید ممکن است اغوا کننده باشد. اما پاک نکردن آرایش از صورت می تواند منافذ پوست را مسدودکرده و ایجاد آکنه کند. بنابراین از یک شوینده ملایم یا شیر پاک کن برای شستن آرایش استفاده کنید. از پارچه های نرم یا پد استفاده کنید. اگر از داروی آکنه استفاده می کنید؛ اکنون زمان خوبی برای زدن آن است، زمانی که صورتتان تمیز است و قرار نیست آرایش کنید.

منبع : عمل بینی

  • منتو منتو